♛ Luahan Isi Hati ♛
Dashboard | +Follow

abahhhh :')
Isnin, 3 Disember 2012 | 11:30 PTG | 0 comments
assalammualaikum , dengan dukanya aku ingin menceritan tetang seorang AYAH ! abahhh aku memohon pada mu ikhlas kan laa makan minum ku selama aku bernyawa didunia ini . abahh aku memohon ampun atas segala perbuatan ku selama ini , abahh aku tak sanggup melihat diri mu yg sekarang . diri mu tak berdaya lagi untuk membuat aktiviti harian mu . kini kaw lumpuhhh tak berdayaa , mengalir air mata ku ketika mengenankan kenagan ku bersama ku dulu abahhh . abahh kaw laa ayahh yg terbaikk didunia ini , abahhh aku sangat menyanyagi mu keluarga mu merindui mu abahh . setitis demi setitis air mata ku jatuh melihat abahh terbaring tak berdaya . diri ku lemahh tak mampu melihat keadaa abah yg sekarang ini . abah telah menunaikan segala permintaan anak-2 abahh , sebelum abahh sakit . abahh , aku tak perlukan wang , duit , emas , motor , kereta , rumah dan lain-2 . aku hanya ingin keluarga yg bahagia ,keluarga tanpa abahh bagi ku tak bermakna . tapi aku yakin allah sentiasa menjaga abahh walau apapun keadaan abahhh . abahh aku menangis  setiap aku menaip tentang diri mu yg sedang sakit . aku menyesal kerana tidak menjaga mu , aku menyesal tak selalu ambik tahu menahu tentang penyakit mu . abahhh terima kasih atas segala mengorbanan abah selama ini . dengan titik peluh mu aku membesar dgn sihat , abahhh kaw laa segalanya bagi ku dan keluarga .aku tak kan melupakan jasa mu selama aku hidup . abahh aku memohon maaf dari mu , setiap doa ku bersebut nama mu abahh . ya allah kuatkan laa dia , dia yg telah menjaga dan membesarkan ku . dia laa insan yg aku sayangi , abahh doa ku dan keluarga tak kan putus . ya allah jagalah dia , dia laa KEKASIH KU :'(


Older Post