♛ Luahan Isi Hati ♛
Dashboard | +Follow

raye aidiladha
Selasa, 8 November 2011 | 12:11 PG | 0 comments
assalammualaikum....raye ari tu membuad aku happy...
pertame terime kaseh kepade anep*GEMOK rafi *KURUSS dan yasher *EMM kerane sudah sudi dtg kew rumah saye *LINA :) terime kaseh sangat-sangat :D:D yang kew due terime kaseh kepade wilman *KAKI GAME dan kawan die *ENTAH LAH AKU TAK TAW NAME DIE SPE :p:p
sumpah aku tak caye yg die akan dtg umaa aku :) die tak lupe dtg umh aku :) still ingt akan EX-GRULFRIENDS die nie :D:D aku hargai kaw wilman :) rumah bising sangat sebab ade die orang :)
bile dieorang dh balek...aku ngn si julia*KECIKK g uma anep*GEMOKK hahaha...lepak sane time gempak time rafi *KURUSS balek maen FUTSAL:) time tu julia ngn anep aku lak ngn yasher...aku berusehe lupekan ape yg aku lalui pade mase lame :) tapi die ungkit aku teruss ingt >,< OKE NAK CAKAP MEMANG MESRE SANGAT * sebagai kawan taw jangan pikir laen lak :D:D (kat bawah nie gambar kenangan aku ngan YASHER :):):)



Older Post | Newer Post